B2C Klient

Impregnacedreva.cz

B2C případová studie

Malému živnostníkovi jsme úpravou webové prezentace, výkonnostním marketingem a tvorbou obsahu 8krát navýšili počet poptávek a zajistili mu přísun práce, který trvá dodnes. Necelá třetina poptávek pak přichází z Googlu, Seznamu a dalších vyhledávačů.

Miloš Holinka se – s několika dalšími živnostníky – věnuje pod značkou Impregnace dřeva už přes 20 let likvidaci dřevokazných škůdců v rodinných domech, chatách či historických objektech. K tomu využívá chemickou impregnaci a mikrovlnné záření.

+ 818 %
poptávek
case study

Výchozí situace

Pan Holinka se na nás obrátil v březnu 2019. Přestože je předním expertem svého oboru, trpěl v té době nedostatkem zakázek.

Stávající web negeneroval prakticky žádné poptávky, uživatelé se navíc na vše doptávali telefonicky, což zabíralo ohromné množství času. Prezentace plnila roli elektronické vizitky, ne silného obchodního nástroje.

Naše řešení

Původní přání spustit okamžitě online reklamu jsme klientovi vymluvili. Původní web nereflektoval potřeby zákazníků – postrádal formulář, služby popisoval velmi stručně a nebylo možné zaslat fotky napadeného dřeva.

V nově vytvořené prezentaci jsme proto tyto aspekty doplnili. K tomu nám mj. posloužila i analýza klíčových slov, kterou jsme využili také pro tvorbu edukačních článků na blog a k naplánování PPC reklamy. Tím jsme vytvořili marketingový trychtýř, které čtenáře postupně dovede k odeslání poptávky a objednávce služeb.

Výsledky spolupráce

Optimalizací obsahu pro vyhledávače (SEO) vzrostl počet poptávek z vyhledávání více než trojnásobně. S novou webovou prezentací a online propagací se výrazně zlepšily i další sledované metriky (viz níže).

Pro velký úspěch jsme proto hned v září 2019 spustili také slovenskou mutaci webu, která má obdobné výsledky jako česká verze.

Rozdíl oproti původnímu webu (CZ verze)

8× více poptávek měsíčně 115% zvýšení konverzní míry 46% zvýšení návštěvnosti + 25 vteřin
průměrně 30 leadů měsíčně výsledkem je výrazné snížení ceny za lead především zásluhou vzdělávacího obsahu navýšení času, který uživatel stráví průměrně na webu

„Jako živnostník se specializací na ochranu dřeva jsem si vždy vážil osobního kontaktu, v digitální éře jsem ale zjistil, že i moje podnikání potřebuje moderní prezentaci. Tým Online Makers tuto prezentaci vytvořil a v kombinaci s výkonnostním marketingem mi obrovsky zvedl počet poptávek. Doporučuji Online Makers každému, kdo chce svůj byznys posunout na novou úroveň.”

Miloš Holinka, majitel MH-Chemická ochrana dřeva s.r.o.