B2C klient

Hifiobchod.cz

B2C případová studie

Během 4 měsíců spolupráce jsme specializovanému internetovému obchodu pomohli dosáhnout zisku z PPC reklamy a kampaní ve zbožových srovnávačích. Další optimalizací jsme dosáhli 2 000% návratnosti nákladů do do online marketingu.

E-shop Hifiobchod.cz se od roku 2016 zaměřuje na prodej přehrávačů a reprodukční techniky pro poslech hudby v nejvyšší možné kvalitě. Zákazníkům nabízí také sestavy na míru a bezplatné otestování HiFi zařízení ve vlastním poslechovém studiu.

  < 8 %
  PNO
case study


Výchozí situace

Zakladatel e-shopu Martin Tomáš nás začátkem roku 2021 oslovil s poptávkou po agentuře, která by dokázala výkonnostním marketingem navýšit zisk obchodu a dostat jej do povědomí potenciálních zákazníků.

Provozovatel Hifiobchod.cz online propagaci aktivně využíval, nedosahovala ale takového poměru nákladů k obratu (PNO), při kterém by se mu marketingové aktivity – vzhledem k marži na sortimentu – vyplatily. Cílem proto bylo snížit PNO pod 8 %.

Naše řešení

Naším prvním krokem byla analýza dosavadních marketingových aktivit a optimalizace reklamy ve vyhledávačích (Google a Seznam) a zbožových srovnávačích (Heureka a Zboží.cz).Ta spočívala v přesunu rozpočtu z méně výkonných reklam na dobře fungující kampaně.

Tím jsme rychle snížili PNO z dosavadních 10,9 %. Vzhledem ke specifickému portfoliu klienta také neustále upravujeme kampaně v reakci na aktuální poptávku.

Výsledky spolupráce

Původního cíle klienta – PNO pod 8 % – jsme dosáhli už po 4 měsících spolupráce. Po dalších 6 měsících jsme se dostali na 6,5% PNO. Aktuálně se dlouhodobě pohybujeme na hodnotě 5 %. To znamená, že každá investovaná koruna klientovi vygeneruje cca 20 Kč.

„Spoluprací s digitální agenturou Online Makers si nemůžu vynachválit. Díky jejich strategickému přístupu a profesionalitě jsme se v oblasti online marketingu pohnuli z místa a dosáhli jsme významného nárůstu zisku. Online Makers jsou experti v optimalizaci marketingových aktivit a pružně reagují na všechny připomínky. Vřele doporučuji tuto agenturu každému, kdo hledá zkušeného a efektivního partnera pro svůj online marketing.”

Martin Tomáš, zakladatel a jednatel Hifiobchod.cz