B2B Klient

EcoStations.eu

B2B případová studie

Společnosti EcoStations jsme vytvořením nového webu, zapojením PPC reklamy a SEO strategie navýšili měsíční počet leadů více než 8krát. Cenu za lead se přitom podařilo snížit o 46 %.

EcoStations se od roku 2009 věnuje údržbě průmyslové a komerční vzduchotechniky a výrobních zařízení, vedle vyrábí měsíčně až 83 000 kg pelet suchého ledu. Působí v České republice i v zahraničí.

- 818 %
poptávek
case study

Výchozí situace

Firma EcoStations stavěla v minulosti svůj byznys především na doporučení od stávajících zákazníků a obvolávání potenciálních klientů.

Původní web fungoval jako vizitka – generoval jen pár poptávek ročně a kvůli nulové propagaci byl obtížně dohledatelný. Následkem toho trpěl celý byznys klienta.

Naše řešení

Na základě připravené marketingové strategie a analýzy klíčových slov jsme vytvořili nový web, který reflektuje jak potřeby klientů, tak moderní design.

Základ online propagace jsme vystavěli na PPC reklamách. Cílí na B2B klienty, kteří poptávají průmyslové čištění nebo suchý led ve velkém objemu.

V rámci SEO strategie jsme pro zvýšení návštěvnosti z vyhledávačů napsali sérii 10 článků na blog (včetně obsáhlé případové studie). Jejich cílem je návštěvníkovi ukázat principy a přednosti čištění suchým ledem a postupně jej přimět k odeslání poptávky.

Výsledky spolupráce

U všech sledovaných marketingových a obchodních metrik došlo po spuštění nového webu a online propagace k výraznému zlepšení. Efektivitu online kampaní jsme navíc podpořili remarketingem. Návštěvníky webu vedeme skrze bannery na blog – tím je dál vzděláváme a ukazujeme jim, že EcoStations jsou ideálním partnerem pro vyřešení jejich problémů.

sledovaný parametr původní web bez propagace (2018) nový web s propagací (2020)
počet poptávek 22 180
míra okamžitého opuštění (bounce rate) 74,45 % 52,18 %
počet návštěv 1 669 15 308

„Online Makers vyvrátili moji původní domněnku, že k vytvoření webu stačí zaslat e-mailem několik informací. Během měsíce jsme prošli všechny myslitelné aspekty našeho podnikání. S odstupem času vidím, že se to vyplatilo. Web se stal hlavním kanálem pro získávání nových klientů a troufám si tvrdit, že bez něj bychom dnes nebyli tam, kde jsme.”

Martin Rozínek, zakladatel a jednatel Eco-stations s.r.o.