Zavedené rodinné firmě Diana Company jsme chytrým výkonnostním marketingem zvýšili během necelých 3 let spolupráce obrat o 87 %. Díky dosaženému zisku mohla společnost už po roce své aktivity rozšířit na Slovensko, kde se dál úspěšné rozvíjí.
Diana Company se od roku 1993 zabývá – pod značkou Diana svět oříšků – dovozem a prodejem sušeného ovoce a ořechů. Kromě e-shopu disponuje i vlastní sítí prodejen v Praze. V rámci velkoobchodu dodává zboží také do partnerských prodejen.
Diana Company oslovila naši agenturu v roce 2020 s poptávkou po správě online marketingu pro český trh. Klient si mj. přál, aby podíl nákladů k obratu (PNO) nepřesáhl 20 % a aby pravidelný meziroční nárůst hrubého obratu neklesl pod 20 %.
Spolupráci jsme vykopli analýzou historických dat klienta a potenciálu online marketingu v segmentu oříšků a sušeného ovoce. Klientovi jsme poté předložili marketingovou strategii a předpokládanou návratnost investic do reklamy.
Následovalo spuštění PPC reklamy ve vyhledávačích (Google a Seznam) a produktových kampaní ve zbožových srovnávačích (Heureka a Zboží.cz). Tato propagace začala už po pár dnech generovat ziskové objednávky.
Po třech letech spolupráce držíme průměrné PNO pod 20 % a průměrný meziroční růst se pohybuje okolo 35 %. Současně pravidelnou optimalizaci kampaní dlouhodobě snižujeme náklady na reklamu.
Za necelé tři roky aktivní spolupráce narostl celkový obrat Diana Company o 87 %. Díky skvělým výsledkům navíc firma expandovala v roce 2021 na Slovensko, kde své aktivity úspěšné rozvíjí.
období | meziroční růst obratu | poměr nákladů k obratu |
---|---|---|
rok 2021 | 46,2 % | < 20 % |
rok 2022 | 27,9 % | < 20 % |
průměr | 37,1 % | < 20 % |
„V agentuře Online Makers jsme našli silného partnera, který nám pomohl začít s výkonnostním marketingem a neustále jej posouvá na novou úroveň. Tým pod vedením pana Ullmana má navíc také strategický přesah. Vřele proto doporučuji jejich služby jakékoliv firmě, která nechce ustrnout na místě.”